FROM CACHE - nl_header

Uitbetalingen facturen downloaden

AmieKoers
Nieuw lid
1 0 0

Hallo,

Ik wil voor mijn boekhouding de facturen van de uitbetalingen (dus het geld wat ik heb ontvangen van bestellingen) downloaden.
Het enige wat ik kan vinden is dat ik het kan downloaden in een Excel bestand, maar ik wil het als gewoon factuur.

Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe doen eventueel andere ondernemers dit met hun boekhouding? (Ik wil geen koppeling naar mijn boekhoudprogramma, is nog niet nodig qua hoeveelheid facturen).

Alvast bedankt 🙂

3 ANTWOORDEN 3
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
447 52 40

Hoi @AmieKoers,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Mag ik je vragen wat voor formaat je bedoelt met factuur? Wat wil je dat er op staat? Ik zal je antwoord dan graag doorsturen naar onze productafdeling, en hopelijk is dit iets wat we in de toekomst mogelijk kunnen maken. 

Momenteel is de enige manier om een export te maken door middel van een csv-bestand. Wellicht kun je de gegevens in je csv-bestand gebruiken om het op de juiste formaat te krijgen voor je boekhouding? Een andere optie is het bewaren van de pagina in je Admin met uitbetalingen als PDF

Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

JoepCaminada
Nieuw lid
1 0 0

Ik heb dezelfde vraag maar dan iets anders, waar kan ik mijn uitbetalingen vinden van Shopify en hiervan het bestand downloaden? dit heb ik nodig voor de boekhouding

met vriendelijke groet Joep

PublicApps
Shopify Partner
146 5 35
  • Rekeningen van inkomend geld zijn volgens mij je orders. Dat zijn dus facturen die jij uitstuurt aan consumenten die in je webshop besteld hebben.
    - Analytics > Reports > Finances geeft bijv. ook een overzicht van BTW
    - Als je Shopify Payments gebruikt, lees je hier waar je de uitbetalingen/transacties bekijkt.
  • Rekeningen voor kosten die Shopify jou in rekening brengt vind je onder Settings > Billing.

Public Apps | Theme customization & App development
 - Was my reply useful? Like it to let me know!
 - Did I answer your question? Please mark as Accepted Solution.
 - Need more help? Contact us.