Liquid, JavaScript, thema's
Hallo,
Het is nu al een tijdje geleden dat er iets is gekocht op ons site, maar de betaling is nog niet verwerkt.
Deze geeft aan dat het "in behandeling" is. Deze betaling is gedaan op 17 mei en we zijn nu bijna 2 weken verder.
Verder hebben we afgelopen week ook een aantal sales gemaakt en ook deze staan op "in behandeling".
De uitbetaling heb ik staan op wekelijks. Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit?
Hoi! Ik heb hetzelfde probleem! Is hier al een antwoord op?
Zojuist het zelfde probleem bij shopify payments met ideal, 22 april 16:44. Andere winkel eigenaren hebben het zelfde probleem met veel meer bestellingen. Graag snel reactie want de klant heeft wel al betaald en wij hebben niks in het systeem ontvangen, er staat letterlijk dat er nog niet betaald is en het is al 2 dagen verder. De klant wacht en straks krijgen we allemaal slechte reviews hierdoor.
Hi Wag1 en Bo124,
er zijn meerdere redenen waarom uitbetalingen in behandeling blijven staan, maar ik vermoed dat Bo inderdaad gelijk heeft. De meest voorkomende reden dat uitbetalingen in de wacht staan is omdat tweestapsverificatie nog niet aangezet is. Dit is een vereiste om uw uitbetalingen zo goed mogelijk te kunnen beschermen. Wanneer u dit in heeft gesteld, zal de uitbetaling als het goed is dezelfde (werk)dag nog moeten gebeuren. Hierna kan het nog wel tot 72 uur duren voordat het op uw rekening staat. Meestal is het binnen 24 uur, maar dit is totaal afhankelijk van de verwerkingstijd van uw bank voor internationale transacties, en is niet iets waar wij invloed op hebben.
Mocht het aanzetten van tweestapsverificatie niet werken, laat het ons dan zeker weten, dan moeten we even verder gaan kijken voor u.
Peter | Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hi Peter,
Wij hebben het zelfde probleem.
Alle bestellingen die zijn geplaatst staan de betalingen in behandeling.
Twee stap versie staat gewoon aan... waar ligt het aan?
Hoi @Mersino!
Ik neem deze thread even van Peter over.
Omdat er in dit soort gevallen meerdere redenen kunnen zijn waardoor je uitbetalingen eventueel in de wacht zouden kunnen staan, is het lastig om dit via onze Community Forums voor je vast te leggen. Als dit bijvoorbeeld met 2-staps verificatie te maken had, dan zouden we hier de stappen met je kunnen delen om dit op je account in te kunnen stellen, echter heb je in dit geval aangegeven dat dit al goed staat.
Aangezien we het beste even in je account met je mee kunnen kijken raad ik je in dit geval aan even contact op te nemen met onze ondersteuningsteam. Als je er voor zou kunnen zorgen dat je inlogt op je account voordat je een ticket of live chat aanmaakt, dan kunnen we gelijk de juiste account er bij halen dit vervolgens verder voor je bekijken.
We zullen een oogje op onze inbox voor je bericht houden. Alvast bedankt!
Groetjes,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024