FROM CACHE - nl_header

Vanafprijs niet correct bij hoger aantal

npolm
Toerist
5 0 1

Ik heb meerdere producten waarbij ik dmv een variant het aantal aan te schaffen stuks als keuze meegeef.

Bij meerdere stuks wordt de prijs vanzelfsprekend lager, maar in de diverse collectie-pagina's wordt dan toch de vanafprijs weergegeven van de duurste variant. 

Voorbeeld:

Deurwig: vanaf 3,00
Varianten: 10 stuks = 25,- en 25 stuks = 50,-
Dit product hoort dus een vanafprijs te hebben van 2,00 en niet 3,00.

Dit komt denk ik doordat de variant 'stuks' niet op die manier wordt herkend door Shopify.
Hoe is dit op te lossen?

4 ANTWOORDEN 4
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
447 52 40

Hoi @npolm,

Maxime hier van Shopify!

Dit is zeker iets wat wij verder kunnen onderzoeken. De beste oplossing zal waarschijnlijk liggen aan het thema dat je gebruikt. Als het een Shopify thema is, is dit mogelijk iets dat wij kunnen aanpassen met gebruik van je 60 minuten gratis design-tijd. 

Als het een thema is dat is ontwikkelt door een derde partij, kunnen we contact opnemen met de ontwikkelaars om te zien of dit verwacht gedrag is. Als het een bug is, kunnen we de ontwikkelaars vragen om een kijkje te nemen. Als het verwacht gedrag is, kun je overwegen om in plaats van varianten een "Quantity discount" app uit de App Store te gebruiken, of een Shopify Expert in te huren om de codering van je thema aan te passen. 

Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, en beginnen om deze vraag te onderzoeken. 

Alvast bedankt!

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

npolm
Toerist
5 0 1

Ja, mail is als het goed is hetzelfde.

Dit is inderdaad een Shopify-thema. Ik zie je mail graag tegemoet!

Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
447 52 40

Bedankt! Ik heb het besproken met onze thema-afdeling en zal je straks een mailtje sturen om de opties te bespreken. 🙂

Groetjes, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

ValHoeve
Niet van toepassing
1 0 0

Goedemiddag,

Volgens mij heb ik hetzelfde probleem met het Shopify thema Debut. Ik bied twee varianten aan en de vanaf prijs (compare price) veranderd bij de duurdere variant niet mee, ondanks dat ik dit juist heb ingesteld in Shopify. De vanaf prijs is nu lager dan de aanbiedingsprijs en dat klopt uiteraard niet. Hoe kunnen we dit oplossen?