FROM CACHE - nl_header

Veiligheid omtrent gebruik verschillende apps

ErikW
Bezoeker
2 0 0
Voor veel verschillende opties is een aparte app nodig is.
Wat is de impact hiervan op de snelheid/kwaliteit/seo van de website/websysteem?
En wat heeft dit voor impact op security van data aangezien veel verschillende partijen toegang krijgen om zowel data in te zien en als aan te passen...?

 

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @ErikW,

Maxime hier bij Shopify!

Apps zijn een fantastische manier om de functionaliteit van je website uit te breiden. Elke app in de Shopify app store is getest om ervoor te zorgen dat het veilig is, en geen negatieve invloed heeft op je webshop. Het is wel goed om te herinneren dat apps die niet zijn ontwikkelt door Shopify zijn geschreven door een derde partij, en hun eigen beleid hebben. Ik zou dus altijd aanraden om de app-documentatie/voorwaarden door te lezen om ervoor te zorgen dat de app goed past bij jouw bedrijf en zakelijke doelen. 

Het gebruiken van een lange lijst apps kan inderdaad ook invloed hebben op de snelheid van een webshop. Af en toe kan het soms gebeuren dat meerdere apps niet goed samen werken, en dit kan tot problemen lijden met de bruikbaarheid van je website. Dus wat is de beste manier om apps te gebruiken, om te voorkomen dat de prestatie van je webshop achteruit gaat? 

Dit zijn de best practices voor het werken met apps, maar er zijn ook nog andere stappen die je kunt nemen om de prestatie van je website te optimaliseren. Gebruik bijvoorbeeld de aanbevolen afbeeldingsgrootte, en optimaliseer je afbeeldingen. Het is ook een goed idee om ervoor te zorgen dat je een betrouwbare domeinhost gebruikt. Voor informatie over het optimaliseren van SEO, wil ik ook nog even deze Business SEO checklist delen. 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog