FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Venture thema: Code voor asset snippets/sohead-reply-common.liquid

Venture thema: Code voor asset snippets/sohead-reply-common.liquid

EcoNL
Bezoeker
1 0 0

Hallo,

Ik heb vandaag per ongeluk het volgende in mijn Venture thema-code gedelete: Snippet > sohead-reply-common.liquid.

Dit heeft als gevolg dat er nu op mijn landingspagina "Liquid error: Could not find asset snippets/sohead-reply-common.liquid" staat. 

Graag zou ik de volledige code weer willen zodat ik deze terug kan plaatsen. Alvast bedankt!

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @EcoNL,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Mag ik vragen of je ooit een Back-up van je thema hebt gemaakt? Zo ja, zou het mogelijk moeten zijn om terug te keren naar een oudere versie van je thema

Als je geen back-up van je thema hebt, zou je me een privébericht kunnen sturen met je myshopify.com-URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? Ik zal dan graag onderzoeken wat de beste volgende stappen zijn om dit op te lossen. 

Alvast bedankt, 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog