Liquid, JavaScript, thema's
Ik heb als betalingsmethode mollie. Ik wil graag in mijn footer de afbeeldingen toevoegen van de betalingsmogelijkheden zoals ideal creditcard etc. Echter lukt mij die niet. Dit kan alleen als je shopify payments hebt ingeschakeld dan komen ze er automatisch onderin je footer te staan. Wie o wie kan heplen?
Hallo @yamo_1988
Vincent hier van Shopify!
Wanneer je in de lijst van "alternatieve betaalmethoden" de Mollie betaalmethoden selecteert waar een logo achter de betaalmethode staat, dan zal dat logo automatisch in de footer naar voren komen als je de betaaliconen in de thema-bewerker geactiveerd hebt:
Als je er voor kiest om ook creditcardbetalingen door Mollie te laten verwerken, dan raad ik aan om dat via de "externe betalingsproviders" te doen; de creditcard-iconen zullen dan ook automatisch getoond worden op de website.
Als je een volledig abonnement hebt, heb je omdat je een gratis thema gebouwd door Shopify gebruikt, recht op 60 minuten gratis design-tijd. Je kunt deze design-tijd onder andere gebruiken voor het laten plaatsen van extra betaaliconen in de website, als je dit graag wilt laten kun je daarover contact opnemen met onze support. Om een logo (of andere afbeeldingen) in de website te kunnen plaatsen, moet je de gewenste afbeelding eerst uploaden naar de "bestanden" van de website, ons design-team kan vervolgens door het aanpassen van de code van het thema de afbeelding in de website plaatsen.
Ik hoop dat dit goede oplossingen voor je zijn! 🙂
Met vriendelijke groet, Vincent
Vincent | Community Guru @ Shopify
- Was my reply helpful? Click Like to let me know!
- Was your question answered? Click Accept as Solution
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024