FROM CACHE - nl_header

Verdwijnen "Nu Kopen" knop

KunoHeuker
Bezoeker
1 0 0

Hallo,

 

Kan iemand mij misschien helpen met het volgende probleem. Op mijn webshop is de "nu kopen" knop niet zichtbaar, terwijl dit wel zo zou moeten zijn. Weet iemand de oplossing hiervoor?

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
144 49 17

Hallo @KunoHeuker,

 

Welkom bij de Community en hartelijk dank voor je vraag! Ik begrijp dat de `Nu Kopen` knop niet meer zichtbaar is op je webshop? Bedoel je hiermee de onderstaande knop?

 

19-23-ysucy-7vt91

Dit is de dynamische checkoutknop. De knop die jij of je klanten zien op je webshop hangt af van een aantal factoren waaronder de betaalmethode die je klant gebruikt in de browser. Als je klant bijvoorbeeld altijd betaald met Google Pay en je hebt Google Pay ingesteld als betaalmethode in je instellingen zal je klant hier een Google Pay knop zien. In het geval je klant PayPal gebruikt zien ze hier een PayPal knop. Als een klant geen versnelde checkouts gebruikt zien ze een merkloze knop zoals in de afbeelding hierboven. Je kan de dynamische checkout knop in- en uitschakelen in je themabewerker door de volgende stappen te volgen:

 

1. Ga vanuit het Shopify-beheercentrum naar de Onlinewinkel > Thema's.
2. Zoek het thema dat je wilt bewerken en klik vervolgens op Aanpassen.
3. Open de vervolgkeuzelijst bovenaan de pagina.
4. Selecteer Productpagina's.
5. Klik op de sectie Productpagina's.
6. Schakel het selectievakje Dynamische checkoutknop weergeven in of uit.
7. Klik op Opslaan.

 

Lees meer over dit onderwerp in dit hulpdocument over 'Dynamische checkoutknoppen toevoegen en verwijderen'.

 

Mocht je deze instelling voor de dynamische checkout niet terug kunnen zien in je thema-bewerker neem dan contact op met je thema ontwikkelaar. Als het thema is ontwikkeld door Shopify dan wil ik je vragen om direct contact op te nemen met ons Nederlandse Shopify Ondersteuningsteam. Daar kunnen we vervolgens je account en thema onderzoeken om dit samen met je op te lossen.

 

Met vriendelijke groet,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog