FROM CACHE - nl_header

Aankondigingen

Blog-Dutch.png

Videohandleidingen en tutorials in het Nederlands

Als het op hulp voor je winkel aankomt, hoort taal nooit een belemmering te zijn. Daarom heeft Shopify een Nederlandstalig YouTube-kanaal gelanceerd, samen met zes andere kanalen in verschillende talen.Je kunt nu korte instru...

Meer informatie

Recente discussies

Author Avatar
Hello, My check out page is looking different. I want to change the words that i highlighted in yellow is what i want to change. How can i do that? Th...
Author Avatar
Goedendag, Zojuist probeerde ik een testbetaling te doen via mijn site en kreeg de melding: Checkout is niet beschikbaar in het voorbeeld. Ga terug in...
Author Avatar
Opgelost
I want to add text to a product page depending on the metafield that is selected. So on the page below I want to add a text about the brand, but when ...
Author Avatar
Ik wil graag de codering aanpassen van mijn shop zodat ik de hoofdtekst van mijn collecties kan centreren. de thema die ik nu gebruik is dawn theme. I...
Author Avatar
Als je een ondernemer bent, ben je vast bekend met het fenomeen de afgebroken check-out. Je hebt waarschijnlijk gemerkt dat sommige klanten hun a...
Author Avatar
Hello, I've added a countdown timer through a custom liquid/css section on my productpage: https://isamore.nl/products/snatched-thong-bodysuit?variant...
Author Avatar
Hoi, ik krijg laatste tijd steeds e-mails van Shopify dat mijn betaling van mijn maandelijkse factuur niet gelukt is. Ik heb net mijn bank gecheckt en...
Author Avatar
In mijn webshop zijn er 4 voor €50,- armbandjes, dat is een vaste actie. Los zijn deze armbandjes €18,95. Nu hebben we een openingsactie, waarbij je b...
Author Avatar
Hallo allemaal,Ik heb in Supliful producten gepublished, ook is Supliful gelinked aan mijn Shopify winkel (deze wordt ook in Supliful aangegeven als m...
Author Avatar
Goeiemorgen! bij de betaalicoontjes in de footer, zie ik alleen nog maar Paypal als icoontje staan, terwijl er wel allerlei betaalmethodes via Mollie...
Author Avatar
Ik heb mijn abonnement factuur betaald maar ik krijg elke dag een bericht dat de factuur nog openstaat en is nog niet gelukt met af te schrijven
Author Avatar
Shopify ondersteunt de meest innovatieve merken en ondernemers ter wereld. Om individuen en bedrijven van elke omvang te helpen groeien, brengt Sho...
Author Avatar
Hallo beste lezer,In Shopify is het mogelijk om een 'new' tag toe te voegen voor een aantal dagen. In het begin werkte dit naar behoren, maar recentel...
Author Avatar
Goedemorgen, Ik loop al een paar weken (waarschijnlijk al langer) tegen het volgende probleem aan. Mijn Facebook ads pixel meet de verkopen dubbel. We...
Author Avatar
If we have an order then the product picture does not load, how can we solve this? Nothing has changed in the code.
Author Avatar
Hi, I want to make brand page, but instead of the URL being: Roundmusic.nl/collections/brandname I want it to be roundmusic.nl/brands/brandname. Is t...
Author Avatar
 Goedenavond, Ik vroeg me af hoe ik op de productpagina 3 foto’s naast elkaar kan doen ipv (nu) alle productfotos onder elkaar. Zie foto’s.Kunnen jull...
Author Avatar
Hi, In mijn social ads zie ik staat dat er geen aankopen zijn terwijl ik op de website wel degelijk aankopen zie staan. Als ik mijn pixel check en de ...
Author Avatar
Wij verkopen wijn. In onze wijnbar is de prijs voor een fles hoger dan bij online verkoop. Hoe kan ik 2 prijzen koppelen aan 1 artikel?
Author Avatar
Hallo allemaal, Ik heb enkele B2B klanten, die enkel op offerte werken.Ze vragen een offerte, ik stuur hun die, zij maken een bestelbon. Mijn vraag is...
Alles bekijken