Liquid, JavaScript, thema's
Ik ben overgestapt naar shopify payments maar er staat '' Om Shopify Payments te kunnen blijven gebruiken, moet je een bedrijfsregistratiedocument indienen om je bedrijf te verifiëren.'' ik heb uittreksel van het handelsregister ingevoerd toch kan mijn account niet geverifieerd worden. kan iemand mij helpen zsm aub.
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hallo,
Bedankt voor je vraag over het verifieren van je bedrijfsgegevens voor Shopify Payments.
Dit is een standaardcontrole die gebeurd in alle winkels, om te controleren of jullie voldoen aan de richtlijnen die zijn ingesteld om in aanmerking te komen om Shopify Payments gebruiken, en je hoeft hierover geen zorgen te maken.
Is het ondertussen opgelost? Indien niet, dan kan je verder lezen. Om je verificatie te voltooien, kan je de pop-up die je ziet verschijnen in je Shopify beheercentrum klikken, en de nodige documenten uploaden voor verificatie van je bedrijf.
Afhangend van waar je gevestigd bent, kan je een van de volgende documenten indienen:
België
Bedrijfs-/entiteitsdocumenten
Nederland
Je kan klikken op Document Indienen, daarna zul je een pagina zien waar je een bestand kan uploaden om te verifiëren.
Gelieve te noteren: Je bedrijfsnaam en adres in je bestand dient overeen te komen met wat je ingegeven hebt in je account. Het document dat je upload dient volledig te zijn, goed verlicht, leesbaar, niets geschrapt, randen zichtbaar, gedateerd binnen de laatste 6 maanden, enzovoort.
Indien je nog moeilijkheden ondervindt met het uploaden, raad ik je aan om onze support team te contacteren, zodat zij je hier verder mee kunnen helpen.
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om te replyen.
Elora | Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hallo,
Bedankt voor je vraag over het verifieren van je bedrijfsgegevens voor Shopify Payments.
Dit is een standaardcontrole die gebeurd in alle winkels, om te controleren of jullie voldoen aan de richtlijnen die zijn ingesteld om in aanmerking te komen om Shopify Payments gebruiken, en je hoeft hierover geen zorgen te maken.
Is het ondertussen opgelost? Indien niet, dan kan je verder lezen. Om je verificatie te voltooien, kan je de pop-up die je ziet verschijnen in je Shopify beheercentrum klikken, en de nodige documenten uploaden voor verificatie van je bedrijf.
Afhangend van waar je gevestigd bent, kan je een van de volgende documenten indienen:
België
Nederland
Je kan klikken op Document Indienen, daarna zul je een pagina zien waar je een bestand kan uploaden om te verifiëren.
Gelieve te noteren: Je bedrijfsnaam en adres in je bestand dient overeen te komen met wat je ingegeven hebt in je account. Het document dat je upload dient volledig te zijn, goed verlicht, leesbaar, niets geschrapt, randen zichtbaar, gedateerd binnen de laatste 6 maanden, enzovoort.
Indien je nog moeilijkheden ondervindt met het uploaden, raad ik je aan om onze support team te contacteren, zodat zij je hier verder mee kunnen helpen.
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om te replyen.
Elora | Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024