Liquid, JavaScript, thema's
Hoi allemaal,
Ik heb een probleem met de prijsweergave van varianten op mijn productpagina, en ik vroeg me af of iemand weet hoe ik dit kan oplossen.
Bij mijn producten gebruik ik varianten, en op de productpagina toon ik die varianten ook los (bijvoorbeeld als aparte tegels). In screenshot 1 zie je dat er twee varianten worden getoond, maar ze hebben allebei dezelfde (goedkope) prijs, terwijl één van de twee eigenlijk duurder is.
In screenshot 2 laat ik zien dat wanneer je op de duurdere variant klikt, de juiste prijs wel getoond wordt op de variant-detailweergave.
Het lijkt erop dat op de overzichtspagina van het product standaard de prijs van de goedkoopste variant wordt gepakt, ook voor de duurdere varianttegels. De prijzen zijn in de backend per variant wel gewoon correct ingevoerd.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt of een idee hoe ik dit goed kan oplossen? Ik hoor het graag!
Groet,
Melle
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024