FROM CACHE - nl_header

Verkopen van ebooks and hardcover boeken op zelfde productpagina

thegreenhappine
Bezoeker
1 0 0

Goedemiddag,

 

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om de ebook variant en de hardcover variant van mijn boeken op dezelfde productpagina te verkopen. Mensen zouden dat met een radiobutton of dropdown moeten kunnen selecteren welke variant ze willen bestellen. Tot dusver heb ik niet de juiste app gevonden om dit mee te verwezenlijken.

 

Alle input is welkom!

 

Tessa

2 ANTWOORDEN 2

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @thegreenhappine,

Iris hier van Shopify. Ik kan me voorstellen dat u niet een app heeft gevonden die en een e-book en een hardcover variant kunnen aanbieden, wij hebben meer dan 5000 apps op de Shopify App Store.

Toch is er een app die dit kan doen, namelijk de gratis app van Shopify Digital Downloads.


Een paar kenmerken van deze app zijn:

  • Digitale bijlagen zijn gekoppeld aan een variant op een bepaald product
  • Mix en match een product om fysieke en digitale producten te hebben
  • Uw klanten krijgen een directe download na het afrekenen en een link per e-mail
  • Stel, indien nodig downloadlimieten in

 

Ik heb hier trouwens een Engelstalige Shopify Blog, die ook digitale producten aanbeveelt om te verkopen in uw winkel, met velen tips, wellicht heeft u hier iets aan. How to Sell Digital Products with Shopify.

Veel lees plezier, Iris

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

gooss
Bezoeker
1 0 0

Hallo Iris,

 

Is het ook mogelijk om een downloadlink in de bestelgeschiedenis van klanten te plaatsten?  ik hoor graag van je terug.