Liquid, JavaScript, thema's
Hoi,
Ik zou graag de Sold out labels willen verwijderen uit mijn prestige thema. Het is me al wel gelukt om een extra label (welke ik zelf kan invullen) toe te voegen aan mijn producten, maar de sold out labels wil ik graag weg hebben. Ik heb namelijk producten in mijn shop staan die nog niet beschikbaar zijn maar welke ik al wel wil laten zien. hierbij maak ik dan het label "Coming soon".
Iemand die me hiermee kan helpen?
Dank alvast!
Kun je niet gewoon de vertaling van de Sold out label veranderen naar Coming soon (bij Online store > Themes > Actions: Edit languages en dan onder Products)?
Anders is het een kwestie van de labels aanpassen door styling (CSS) toe te voegen die de labels verbergt of van de liquid (template) code wat aanpassen.
Public Apps | Theme customization & App development
- Was my reply useful? Like it to let me know!
- Did I answer your question? Please mark as Accepted Solution.
- Need more help? Contact us.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024