FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

verzenden naar buitenland

verzenden naar buitenland

Bart66
Bezoeker
1 0 0

Hoi, 
Klanten kunnen bij mijn webshop het bezorgland niet wijzigen. terwijl ik wel een verzendzone heb aangemaakt voor in dit geval België. wie weet waarom dit zo is?

1 ANTWOORD 1

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hoi @Bart66, welkom op de Nederlandse Shopify Community! Ik beantwoord je vraag graag. 

Ik begrijp dat je voor België een verzendzone hebt aangemaakt maar dat België niet binnen je checkout beschikbaar is als land om naar te verzenden, klopt dat? Het instellen van je verzendingen is opgedeeld in 2 gedeeltes. De eerste is de verzendzone, wat je al correct hebt ingesteld. De tweede is de markten waar je aan verkoopt. 

Binnen je Shopify Markets zal je een markt voor België moeten aanmaken. Hoe je dit kunt doen kan je teruglezen in ons Shopify help artikel waarin wordt uitgelegd hoe je een markt kan toevoegen. Nadat je een markt hebt aangemaakt voor België zal België ook als land kiesbaar zijn binnen je checkout. Ben je van plan om naar andere landen dan België te verzenden, dan zal je voor die landen ook een markt moeten aanmaken. Neem vooral een kijkje binnen ons Helpcentrum naar wat Shopify Markets voor jouw bedrijf kan betekenen. 

Nog hartstikke bedankt voor het stellen van je vraag, @Bart66. Weet dat we dit altijd erg waarderen, en dat we er voor je zijn! 🙂 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog