Liquid, JavaScript, thema's
Hallo!
Bij het instellen van verzending en bezorging, duidde twee verzendlocaties aan, Belië en Nederland. Ik gaf voor beide de verzendtarieven in. Nu blijkt dat er bij de checkout enkel bestellingen naar België aanvaard worden en niet naar Nederland. Hoe moet ik dit probleem oplossen?
Alvast bedankt!
Hoi @FBOfilm, welkom op onze Shopify Community! Ik begrijp dat je een vraagje hebt over je verzendinstellingen aangezien momenteel alleen België beschikbaar is binnen je checkout, begrijp ik dit correct?
Aangezien ik momenteel geen inkijk heb op je winkel, ben ik benieuwd of het mogelijk te maken heeft met je Markten instellingen. Heb je al een kijkje genomen naar ons Verzendzones en markten helpartikel? Hierin wordt aangegeven dat je voor iedere verzendzone een eigen markt moet aanmaken. Wanneer je dit doet, wordt dit land ook als keuze beschikbaar binnen je checkout. Mocht dit het antwoord tot je vraag nou niet zijn, dan kan ik je zeker aanraden om even in te loggen binnen ons Shopify Helpcentrum en ons een email te sturen. We kunnen dan samen met je meekijken binnen je winkel en je verder assisteren.
Nog hartstikke bedankt voor het stellen van je vraag, @FBOfilm! Weet dat we dit altijd waarderen. 🙂
Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024