FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Verzendkosten

Verzendkosten

SophieU
Nieuw lid
4 0 0

Goeiemiddag,

Ik probeer al héél de dag manueel bestellingen te maken, maar ik kan geen verzendkosten toevoegen.

Zijn er technische problemen?

Alvast bedank

Mvg Sophie

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @SophieU,

Ik wil je bedanken voor je post in de Shopify Community! Je geeft aan dat je probeert om conceptbestellingen met de hand aan te maken maar dat je niet in staat bent om verzendkosten toe te voegen. Wij hebben ten tijde van je post geen technische problemen ervaren hiermee. Ik leg daarom graag aan je uit hoe je de verzendkosten kan toevoegen voor een conceptbestelling.

Verzending toevoegen

Als je bepaalde verzendtarieven wilt toevoegen aan een conceptbestelling dien je eerst het product te selecteren dat je wilt verzenden. Anders is het niet mogelijk om verzendkosten toe te voegen aan de conceptbestelling. Vervolgens kan je het beste ook de gegevens van je klant toevoegen. De verzendkosten die je vervolgens kan toevoegen zullen dan namelijk gebaseerd zijn op het adres van je klant en het product dat je hebt geselecteerd.

Klik in de conceptbestelling vervolgens op Verzending toevoegen om de actuele verzendkosten in te zien. Zie de afbeelding hieronder ter referentie:

30-13-dqdsr-o8txw.png

In ons hulpdocument over Verzendkosten toevoegen aan een Conceptbestelling kan je ook meer teruglezen over dit onderwerp.

Mocht je toch nog problemen blijven ervaren dan wil ik je aanraden contact op te nemen met ons Nederlandstalige Ondersteuningsteam. Zij kunnen je vervolgens nog beter ter dienst staan met account specifieke ondersteuning.

Groeten,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog