Liquid, JavaScript, thema's
Ik zit met dat mijn producten vanaf een pottenbakker naar mij verstuurd worden.
Ik kan de voorraad niet zien van de pottenbakkers maar ik kan ze wel mailen om er naar te vragen.
Bij de verzendtijd van een pot die niet op voorraad is komt nog eens een langere periode bij vanwege het bakken.
Bij bestelling van een pot die niet op voorraad is bij mij moet ik eerst contact leggen met de pottenbakker of zij die pot wel op voorraad hebben.
Bij de verzendtijd van een pot die wel op voorraad is zit de verzendtijd naar mijn adres waar na de levering ik een controle doe op barsten en andere kapotheden, hierdoor komt er een extra paar dagen bij. vanaf mij worden ze of opgehaald of breng ik ze naar de klant.
voor een klant word de bezorgtijd pas kenbaar wanneer de bestelling betaald is neem ik aan alleen bij mij hangt het af van de besteltijd voordat iemand wilt betalen.
hoe is dit het beste op te lossen? ik hoor graag van jullie en als iemand mij kan helpen graag!
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024