FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

verzendtijd

verzendtijd

JoostH
Bezoeker
1 0 0

Ik zit met dat mijn producten vanaf een pottenbakker naar mij verstuurd worden. 

Ik kan de voorraad niet zien van de pottenbakkers maar ik kan ze wel mailen om er naar te vragen.

Bij de verzendtijd van een pot die niet op voorraad is komt nog eens een langere periode bij vanwege het bakken.

Bij bestelling van een pot die niet op voorraad is bij mij moet ik eerst contact leggen met de pottenbakker of zij die pot wel op voorraad hebben. 

Bij de verzendtijd van een pot die wel op voorraad is zit de verzendtijd naar mijn adres waar na de levering ik een controle doe op barsten en andere kapotheden, hierdoor komt er een extra paar dagen bij. vanaf mij worden ze of opgehaald of breng ik ze naar de klant.

voor een klant word de bezorgtijd pas kenbaar wanneer de bestelling betaald is neem ik aan alleen bij mij hangt het af van de besteltijd voordat iemand wilt betalen.

hoe is dit het beste op te lossen? ik hoor graag van jullie en als iemand mij kan helpen graag!

Met vriendelijke groet,
Joost Hubèr Bouw en Tuinen.
Voor al uw werkzaamheden aan Tuin en Huis! ~ Verkoop van Italiaanse terracotta potten en attributen! ~ Verkoop van Italiaans handgemaakte tuingereedschap!
0 ANTWOORDEN 0