Liquid, JavaScript, thema's
Ik heb 2 vragen:
Is het beter om ook video's te gebruiken? Of zitten hier ook veel nadelen aan?
Ik wil graag product video's toevoegen. Heeft dit invloed op de snelheid? Ik ben bang dat ik met video's minder organisch bereik krijg. Of krijg ik met video's juist meer zoekresultaten? Ik heb ook geprobeerd video's toe te voegen. Ik krijg dan een foutmelding:
Om video's en 3D-modellen te tonen in je onlinewinkel moet je mogelijk je thema bijwerken. Meer informatie over media en thema's(opent een nieuw venster)
Bij deze link krijg ik geen duidelijk antwoord.
Ik heb een gratis debut thema. https://www.comfysets.com
En ik wil het best bijwerken zodat ik video's kan plaatsen. Maar ik kan volgens mij alleen maar voor een heel ander thema kiezen. En dan verlies ik veel organisch bereik omdat de hele site anders is en dus ook de werkende links. Moet ik een heel nieuw thema aanschaffen of kan ik ook een kleine update doen van mijn huidige thema? En waar?
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024