FROM CACHE - nl_header

Voorraad beheer op 2 locaties / CSV

JeroenHuijbers
Nieuw lid
6 0 0

Goedemorgen,

 

In onze webshop (www.lumina-equine.nl) gebruik ik twee locaties voor het bijhouden van de voorraad. 1x voorraad bij onze leveranciers aan de hand van een wekelijkse CSV update en 1x hetgeen wij zelf fysiek op voorraad hebben. Nu overschrijft de wekelijkse update ook onze fysieke voorraad waardoor deze iedere keer op 0 komt te staan....Gevolg is dat onze eigen voorraad welke niet op voorraad is bij de leverancier niet op de site staat en wij tevens het overzicht kwijt zijn van hetgeen wij zelf hebben liggen.

Is hier een oplossing voor of kan ik iets anders doen om dit te voorkomen?

 

Bedankt!

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @JeroenHuijbers,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht. 🙂

Ik begrijp dat er een probleem is met het exporteren en importeren van je voorraad, en ik zal graag helpen met het vinden van een oplossing. Ik had hier in het begin ook wat moeite mee, want er zijn namelijk twee verschillende handleidingen voor dit proces:

Als het nog steeds niet lukt met de gids voor meerdere locaties, kun je ook , onze gids met Veelvoorkomende problemen met het importeren van csv's doorlezen, of een app zoals Format My Fuzzy CSV proberen.

Zou je me anders alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met je myshopify.com-URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? Dan zal ik je een mail sturen zodat we het bestand kunnen onderzoeken om wat meer inzicht te krijgen in de oorzaak van het probleem.

Groet,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog