Liquid, JavaScript, thema's
Vraag: hoe kan je voorraad bijhouden van product varianten?
Situatie:
Ik verkoop sieraden in silver en in goud. Zo heb ik van ontwerp X een 'productpagina zilver' waarbij goud een variant is. En zo heb ik 'productpagina goud' waar zilver een variant is. Bij het invoeren van de voorraad ontstaat er zo een dubbele telling. Als ik voor product X in zilver voorraad 5 invoer op de product pagina en dan ook 5 invul bij de variant zilver op de goud pagina, dan zouden er 10 stuks op voorraad moeten zijn. En dit klopt niet, dit moet 5 zijn. Ergens moet ik kunnen aangeven dat het om een en het zelfde product gaat en ze moeten koppelen.
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @CindySonne!
Hartelijk dank voor het plaatsen van je onderwerp. In dit geval lijkt het er inderdaad op dat je momenteel dubbele producten zit aan te maken. Het resultaat is dat ons systeem daarom ook dubbel je voorraad zal bijhouden.
In dit geval kun je het beste één product aanmaken voor het bepaalde specifieke sieraadstuk. Vervolgens kunt u twee verschillende varianten aanmaken voor het product; één gouden variant en één zilveren variant. Je kunt de stappen in het Varianten toevoegen hulpdocument volgen om dit voor elkaar te krijgen.
Ons systeem ziet varianten in als aparte producten, dus alhoewel de varianten in dit geval deel uitmaken van één product, wordt het voorraad in dit geval per variant bijgehouden. Zodra je de twee varianten hebt aangemaakt kun je deze stappen volgen om een variant te bewerken en zo voorraad te koppelen aan het betreffende variant. Op deze manier zal je voorraad voor zowel het gouden als het zilveren variant goed in één plek worden bijgehouden.
Ten slotte deel ik graag het Voorraad beheren hulpdocument met je, waar je meer kunt lezen over het instellen en het beheren van je voorraad. Mocht je vervolgens verdere vragen hebben dan kun je ook altijd rechtstreeks op deze onderwerp reageren en dan helpen onze medewerkers en / of andere Shopify gebruikers je met plezier verder! Je bent ook altijd van harte welkom om rechtstreeks contact op te nemen met onze ondersteuningsteam en dan helpen we je ook graag op die manier verder!
Groetjes,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @CindySonne!
Hartelijk dank voor het plaatsen van je onderwerp. In dit geval lijkt het er inderdaad op dat je momenteel dubbele producten zit aan te maken. Het resultaat is dat ons systeem daarom ook dubbel je voorraad zal bijhouden.
In dit geval kun je het beste één product aanmaken voor het bepaalde specifieke sieraadstuk. Vervolgens kunt u twee verschillende varianten aanmaken voor het product; één gouden variant en één zilveren variant. Je kunt de stappen in het Varianten toevoegen hulpdocument volgen om dit voor elkaar te krijgen.
Ons systeem ziet varianten in als aparte producten, dus alhoewel de varianten in dit geval deel uitmaken van één product, wordt het voorraad in dit geval per variant bijgehouden. Zodra je de twee varianten hebt aangemaakt kun je deze stappen volgen om een variant te bewerken en zo voorraad te koppelen aan het betreffende variant. Op deze manier zal je voorraad voor zowel het gouden als het zilveren variant goed in één plek worden bijgehouden.
Ten slotte deel ik graag het Voorraad beheren hulpdocument met je, waar je meer kunt lezen over het instellen en het beheren van je voorraad. Mocht je vervolgens verdere vragen hebben dan kun je ook altijd rechtstreeks op deze onderwerp reageren en dan helpen onze medewerkers en / of andere Shopify gebruikers je met plezier verder! Je bent ook altijd van harte welkom om rechtstreeks contact op te nemen met onze ondersteuningsteam en dan helpen we je ook graag op die manier verder!
Groetjes,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024