FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Vraag betreffende betalingen

Vraag betreffende betalingen

Rebellevzw
Bezoeker
1 0 0

Besten, ik zoek het rekeningnummer waarop onze betalingen toekomen omdat dit misschien aangepast zou moeten worden in de toekomst.

Is er een manier om dit te wijzigen of te bekijken?
Ik vind enkel "mollie" bancontact, maar vind verder geen enkele info op opties om dit te wijzigen. Ik kan dus niet zien wat eraan gekoppeld is.

Alvast bedankt,

Rebelle vzw

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @Rebellevzw,

Hartelijk dank voor je vraag en welkom bij de Shopify Community!

Mollie Bancontact is een betaalmethode die via de betalingsprovider Mollie word gerund. Dit is dus een Externe Betalingsprovider. Het geld dat via Mollie Bancontact binnen komt, word dus geregeld door Mollie en niet door Shopify. Ik wil je aanraden contact op te nemen met het Mollie ondersteuningsteam om te zien hoe je een bankrekening kunt aanpassen bij hen.

Mocht je ook betalingen ontvangen via Shopify Payments dan kun je dit helpcenter document over Shopify Payments - Bankrekeninggegevens wijzigen doornemen om terug te lezen hoe je dit kunt doen.

Ik wil je heel veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog