Liquid, JavaScript, thema's
Ik ben bezig met het opstarten van een nieuwe onderneming die zich richt op het graveren van producten. Hier wil ik graag Shopify voor gebruiken. Echter voordat ik een abonnement afsluit wil ik graag verzekeren dat Shopify kan voldoen aan de eisen van mijn bedrijf.
Mijn plan omvat het mogelijk maken voor klanten om producten direct op mijn website te personaliseren. Klanten zouden in staat moeten zijn om ontwerpen te creëren binnen mijn webshop. Ik zal een basis productfoto verstrekken en klanten zouden in staat moet zijn om tekst toe te voegen en te kiezen uit een galerij van pictogrammen die op het product gegraveerd kunnen worden.
Nu is mijn vraag of Shopify dit ondersteunt? Zo ja, zou iemand dit aan mij kunnen uitleggen?
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024