FROM LOAD - nl_header

Wat is er met mijn SHOPIFY winkel gebeurd. Ik heb een e-mail ontvangen van Shopify dat er om 22.57uu

poppersboys
Plezierreiziger
38 0 0

Wat is er met mijn SHOPIFY winkel gebeurd. Ik heb een e-mail ontvangen van Shopify dat er om 22.57uur producten verwijderd zijn, maar ik was niet thuis dus die informatie klopt niet.Ik ben al 4 maanden producten aan het toevoegen en het lijkt van SHOPIFY de collecties met producten van mijn website heeft gehaald. Wat is de reden waarom dit gedaan is?
We betalen elke maand een keurig bedrag voor Shopify.
U vernietigt ons bedrijf als u dit zonder reden doet, We zullen een klacht indienen.
www.lifestyleulove.com

banned
1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @poppersboys,

Maxime hier bij Shopify ondersteuning, bedankt voor je bericht!

Ik begrijp zeker dat je je zorgen maakt als er veranderingen zijn gemaakt aan je webshop die je niet herkent, en dit is iets wat we graag voor je willen onderzoeken. Omdat het gaat om account-specifieke wijzigingen, is de snelste en meeste efficiënte manier om een onderzoek te starten het Direct contact opnemen met onze ondersteuning via e-mail. Zo kunnen we je eigendom van het account verifieren om naar je webshop te kunnen kijken. 

Als je comfortabel bent met de Engelse taal, dan kun je ook Contact opnemen met mijn Engelstalige collega's. We hebben daar namelijk live chat, zodat je sneller een update kunt krijgen. 

Groeten,

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog