FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Webshop (nieuw thema) maken terwijl oude webshop online blijft.

Webshop (nieuw thema) maken terwijl oude webshop online blijft.

purlwisehans
Bezoeker
1 0 0

Ik heb reeds een webshop die nu al een jaar online is.

Ik zou deze helemaal opnieuw willen opmaken.

Met een volledig nieuw thema/layout,....

Kan ik dit doen terwijl mijn oude online blijft?

Hoe begin ik hieraan.

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Hoi @purlwisehans

Hartelijk dank voor het plaatsen van je onderwerp. Je stelt een goeie vraag! 

Het is zeker mogelijk om je huidige thema actief te houden terwijl je aan een nieuw thema werkt. Zodra je een nieuw thema aan je account toevoegt, zal deze in je Themabibliotheek verschijnen. Je huidige thema zal standaard nog zijn gepubliceerd, dus je klanten zullen de huidige thema nog te zien krijgen wanneer ze je webwinkel opzoeken. 

Gedurende je huidige thema gepubliceerd blijft, kun je zonder problemen aan je nieuwe thema werken. Pas wanneer je nieuwe thema klaar is en je deze publiceert, zullen je klanten het nieuwe thema te zien krijgen wanneer ze je webwinkel bekijken. 

Mocht je verdere vragen hebben dan kun je deze zeker opnemen in een reactie binnen dit onderwerp. Ook ben je uiteraard van harte welkom contact met onze ondersteuningsteam op te nemen en helpen we je graag via een ticket of live chat verder. 🙂 

Groetjes! 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog