FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Website verhuizen

Website verhuizen

GiftsbyJiska
Bezoeker
3 0 0

Goedendag,

Ik zit nu bijna 4 maanden op jouwweb en ik zou graag over willen schakelen naar Shopify! Echt verloopt dit niet soepel en snap ik er werkelijk helemaal niks van hoe is alles soepel over krijg. Is er iemand die mij hiermee zou kunnen/willen helpen. Heb namelijk nu al hoofdpijn 😅
Dank is groot!!!

liefs, Jiska

5 ANTWOORDEN 5

Simonsron
Shopify Partner
699 87 122

Je kunt me vertellen welke problemen je hebt en als ik weet wat je moet doen, laat ik het je graag weten!

Als ik niet op tijd terug ben, kun je me mailen en kom ik op tijd bij je terug!

banned
GiftsbyJiska
Bezoeker
3 0 0
Ik heb met name moeite met mijn domein over verhuizen, en hoelang moet mijn site nu dan plat als ik over wil, ook kan ik bij jullie niet vinden hoe ik een personalisatie toe kan voegen aan mijn product, ik maak namelijk gepersonaliseerde items en het is dan wel fijn als mensen kunnen achterlaten wat ze graag willen.

Simonsron
Shopify Partner
699 87 122

U kunt uw productpagina's personaliseren, u kunt bepaalde producten uitkiezen met hetzelfde type sjabloon en u zit goed.

Wat mobiel betreft, hoef je alleen maar een aangepaste css te maken om het mobielvriendelijk te maken!

banned

SergioQRNT
Bezoeker
2 0 0

Hey Jiska, is dit uiteindelijk gelukt? zo ja, hoe? ik heb dus precies hetzelfde. Wil vanaf Jouwweb naar Shopify gaan.

GiftsbyJiska
Bezoeker
3 0 0
Hii,

Ja uiteindelijk is dit gelukt maar het heeft heel wat voeten in de aarde gestoken!
Het is dus best een verhaal om dat helemaal hier uit te gaan zitten typen. Je mag mij anders via Instagram ook wel een berichtje sturen hoor. Misschien kan ik je via daar iets makkelijker en doelgerichter helpen.