FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

weghalen Meestal klaar binnen meer dan 5 dagen

Opgelost

weghalen Meestal klaar binnen meer dan 5 dagen

Rafasol
Bezoeker
1 0 0

ik vroeg me af of het mogelijk was om de melding meestal klaar binnen meer dan 5 dagen weg te halen? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @Rafasol ,

Welkom bij de Community en hartelijk dank voor je vraag. Het is inderdaad mogelijk om de tekst `Meestal klaar binnen meer dan 5 dagen` weg te halen. Je doet dit door de volgende stappen te volgen.

1. Op je account klik je op Onlinewinkel > Thema's.

2. Bij je huidige thema klik je op de drie puntjes en vervolgens op Content van standaardthema bewerken.

09-03-p040j-rfi09

3. Klik op Checkout & System

4. Zoek naar Checkout Delivery Options. Je zal hiervoor waarschijnlijk een stuk naar beneden dienen te scrollen.

5. Vind de zin Meestal klaar binnen 5 dagen en verwijder deze.

09-05-1b855-88xh7

Bekijk ook dit hulpdocument over 'De tekst in thema's wijzigen' voor nog meer informatie over dit onderwerp.

Heel veel succes met het opzetten van je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @Rafasol ,

Welkom bij de Community en hartelijk dank voor je vraag. Het is inderdaad mogelijk om de tekst `Meestal klaar binnen meer dan 5 dagen` weg te halen. Je doet dit door de volgende stappen te volgen.

1. Op je account klik je op Onlinewinkel > Thema's.

2. Bij je huidige thema klik je op de drie puntjes en vervolgens op Content van standaardthema bewerken.

09-03-p040j-rfi09

3. Klik op Checkout & System

4. Zoek naar Checkout Delivery Options. Je zal hiervoor waarschijnlijk een stuk naar beneden dienen te scrollen.

5. Vind de zin Meestal klaar binnen 5 dagen en verwijder deze.

09-05-1b855-88xh7

Bekijk ook dit hulpdocument over 'De tekst in thema's wijzigen' voor nog meer informatie over dit onderwerp.

Heel veel succes met het opzetten van je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog