FROM CACHE - nl_header

Weird big checkout menu below footer

Weird big checkout menu below footer

DPIstore1
Bezoeker
1 0 0

Hello, 

I have a weird (I think) bug below the footer of my store. Even if I change the theme, it will still be there. Does anyone know what this is or how to fix it? Help would be appriciated! 

shopify bug.PNG

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
228 113 22

Hey @DPIstore1!

Bedankt voor het plaatsen van je onderwerp! Aangezien je onderwerp zich in de Nederlandse kant van onze Community bevind zal ik mijn antwoord ook in het Nederlands opsturen. 

Als ik naar je toegevoegde screenshot kijk dan ziet het er op eerste gezicht uit alsof er mogelijk een codering foutje aanwezig is in uw thema. Dit kan bijvoorbeeld door wat onjuiste codering van een app of door wat foute codering-aanpassingen worden veroorzaakt. 

In dit geval raad ik één van de volgende twee volgende stappen aan:

1. Neem contact op met het ondersteuningsteam van Shopify:
    Als u momenteel gebruikmaakt van een gratis door Shopify ontwikkelde thema dan is dit iets waar wij wat dichter naar kunnen kijken. Mocht dit vervolgens door wat app-codering worden veroorzaakt dan kunnen wij u laten weten hoe u contact kunt opnemen met het ondersteuningsteam van het betreffende app. In sommige gevallen is dit ook iets wat wij eventueel voor u kunnen rechtzetten in uw codering (alhoewel ik hier geen garantie voor kan geven). 

Je kunt via de Shopify contactpagina contact opnemen met onze ondersteuningsteam die je vervolgens graag verder helpen met deze kwestie!

2. Neem contact op met het ondersteuningsteam van je thema:
    Als het thema waar je momenteel gebruik van maakt een betaalde thema of een thema van derden is (een thema ontwikkeld door externe thema-ontwikkelaars), dan is dit niet iets waar wij je verder mee kunnen helpen. Dit komt omdat wij alleen ondersteuning kunnen bieden voor onze gratis door Shopify ontwikkelde thema's

In dit geval kun je het beste contact opnemen met het ondersteuningsteam van je thema. Zij kunnen je het beste laten weten wat er precies mis gaat en hoe dit vervolgens kan worden opgelost. Als een app hier de oorzaak van blijkt te zijn dan zou het kunnen dat je vervolgens contact zal moeten opnemen met het ondersteuningsteam van het betreffende app. Mocht dit het geval zijn dan kan het ondersteuningsteam van je thema je hiervan op de hoogte stellen. 

Je kunt de stappen in het 'Thema-ondersteuning' hulpdocument volgen om contact op te nemen met het ondersteuningsteam van je thema.

Mocht je hier verdere vragen over hebben, aarzel niet om deze op te nemen in een reactie binnen dit onderwerp. Je kunt ook altijd via onze Shopify contactpagina contact met ons opnemen en dan helpen we je graag via e-mail verder!

Groetjes,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog