Liquid, JavaScript, thema's
Hello,
I have a weird (I think) bug below the footer of my store. Even if I change the theme, it will still be there. Does anyone know what this is or how to fix it? Help would be appriciated!
Hey @DPIstore1!
Bedankt voor het plaatsen van je onderwerp! Aangezien je onderwerp zich in de Nederlandse kant van onze Community bevind zal ik mijn antwoord ook in het Nederlands opsturen.
Als ik naar je toegevoegde screenshot kijk dan ziet het er op eerste gezicht uit alsof er mogelijk een codering foutje aanwezig is in uw thema. Dit kan bijvoorbeeld door wat onjuiste codering van een app of door wat foute codering-aanpassingen worden veroorzaakt.
In dit geval raad ik één van de volgende twee volgende stappen aan:
Mocht je hier verdere vragen over hebben, aarzel niet om deze op te nemen in een reactie binnen dit onderwerp. Je kunt ook altijd via onze Shopify contactpagina contact met ons opnemen en dan helpen we je graag via e-mail verder!
Groetjes,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024