FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Winkel volledig resetten

Winkel volledig resetten

josdeboosere
Bezoeker
1 0 0

Change of plans, change of direction ... dus ik wil de ganse winkel volledig resetten en vanaf een blanco canvas herbeginnen. Maar toch wil ik de unieke link die er was van Shopify behouden ...

.

Hoe doe ik dat ? Hoe clear ik de volledige winkel ?

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @josdeboosere,

Welkom bij de Nederlandse Community, leuk dat je hier gebruik van maakt! Hoewel er geen reset knop op je account zit kan je wel een aantal acties uitvoeren om met een blanco canvas te beginnen.

Voor je dit doet wil ik je er wel op attenderen dat we bij Shopify geen back-up service zijn. Dus als je iets verwijdert van je account zoals een thema of producten dan is deze informatie ook permanent verwijderd en kunnen we dit niet voor je terughalen. Ik raad je aan om altijd duplicaties te maken van je thema en product, collectie, klantlijsten etc. opslaat als een CSV bestand VOORDAT je begint met het verwijderen van je informatie.

Je kan de volgende dingen doen om met een schone lei te beginnen:

• Apps verwijderen.
  • Thema verwijderenAls je een thema hebt gekocht in de Shopify Theme Store en een nieuwe versie wilt gebruiken, kan je terugkeren naar de pagina van het thema in de Themawinkel en een nieuwe versie installeren. Als je bent ingelogd op je Shopify account herkent de Theme Store de thema's die je hebt gekocht of gebruikt en kan je een nieuwe versie installeren om met een schone lei te beginnen aan je thema.
  • Met behulp van bulk-acties kan je de producten, collecties, klanten, en pagina's verwijderen van je account.
  • Ook kan je je verzendtarieven verwijderen en je verzendzones verwijderen. Maar als je deze nog niet serieus hebt ingesteld kan je ze ook gewoon aanpassen.

Nieuwe account starten
Natuurlijk kan je ook een nieuwe proefperiode beginnen maar dan moet je wel een andere .myshopify.com URL kiezen. Vervolgens kan je met behulp van een aangepast domein je eigen domeinnaam verbinden aan de winkel, dus dan gebruik je de .myshopify.com URL alleen nog om in te loggen.

Groeten,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog