FROM CACHE - nl_header
Opgelost

zou iemand me kunnnen helpen hoe komt het dat ik mijn domeininstellingen niet kan beheren?

joachimw
Bezoeker
1 0 0

Schermafbeelding 2022-06-08 om 08.00.55.png

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
157 50 19

Geslaagd.

Hallo @joachimw,

Ik wil je bedanken voor de vraag in de Community! Je vraagt je af hoe je jouw domein instellingen kan beheren op je Shopify-account, correct?

Shopify beheerd domein

Als je jouw domein hebt aangeschaft via Shopify dan kan je de domein instellingen bereiken door op het aangeschafte domein te klikken onder Instellingen > Domeinen. Vervolgens klik je in het nieuwe scherm op Domeininstellingen > DNS-instellingen bewerken. Zie de onderstaande afbeelding ter illustratie:

Voor nog meer informatie over dit onderwerp verwijs ik je graag door naar dit hulpdocument

over De DNS-instellingen voor je door Shopify beheerde domein bewerken.

Extern domein
Als je een domein hebt aangeschaft via een derde partij en deze hebt verbonden aan je Shopify account dan dien je in te loggen bij de domein provider om je DNS-instellingen aan te passen. Voor meer vragen hierover kan je beter contact opnemen met de domein provider waar je jouw domein hebt ondergebracht.

Groeten,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
157 50 19

Geslaagd.

Hallo @joachimw,

Ik wil je bedanken voor de vraag in de Community! Je vraagt je af hoe je jouw domein instellingen kan beheren op je Shopify-account, correct?

Shopify beheerd domein

Als je jouw domein hebt aangeschaft via Shopify dan kan je de domein instellingen bereiken door op het aangeschafte domein te klikken onder Instellingen > Domeinen. Vervolgens klik je in het nieuwe scherm op Domeininstellingen > DNS-instellingen bewerken. Zie de onderstaande afbeelding ter illustratie:

Voor nog meer informatie over dit onderwerp verwijs ik je graag door naar dit hulpdocument

over De DNS-instellingen voor je door Shopify beheerde domein bewerken.

Extern domein
Als je een domein hebt aangeschaft via een derde partij en deze hebt verbonden aan je Shopify account dan dien je in te loggen bij de domein provider om je DNS-instellingen aan te passen. Voor meer vragen hierover kan je beter contact opnemen met de domein provider waar je jouw domein hebt ondergebracht.

Groeten,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog