Afgiftebewijs

Goedenavond,

Ik heb een vraag, namelijk:

heel mijn mailbox staat vol met afgiftebewijs van DHL bestellingen die verzonden zijn. Daardoor kan ik mijn mail niet meer overzichtelijk houden en dus reageren op klanten en facturen zien.

Nu kreeg ik vandaag antwoord van de IT van DHL dat ik dat moet veranderen in Shopify.
Maar na uren zoeken kom ik er nog steeds niet uit… kunnen jullie mij helpen?

met vriendelijke groet, Tom

Hi Tom,

Peter hier, van Shopify Support. Om hier verder mee te helpen zou ik even inzicht in uw winkelbeheer moeten hebben. Ik zou daarom dus ook adviseren om even een ticket aan te maken in de helpdesk (dit kan via chat of email). Op die manier kunnen wij beter een kijkje nemen in uw instellingen voor meldingen, en de app. Hoe u het nu uitlegt, klinkt het alsof het gaat om een verzendmelding, maar zonder een screenshot van de email is dit lastig te zeggen.

Een andere optie zou kunnen zijn om automatisch filteren in te stellen in uw mailbox, waardoor emails met bepaalde triggerwoorden automatisch in een eigen folder worden gezet. Klik hier voor instructies hoe u dit kunt doen in Microsoft Outlook.

Ik hoop u hiermee weer wat verder te hebben kunnen helpen. Als u nog verdere vragen heeft, dan horen wij dat natuurlijk altijd graag van u!

Warme groet,