Alias domein voor klant account

Nadat ik het alias domein voor het klantaccount heb toegevoegd en alles gewoon werkt krijg ik na ongeveer een uur de melding dat het domein aandacht nodig heeft en blijkt er een Cname fout te zijn. Vreemd dat de koppeling in eerste instantie gewoon werkt en daarna niet meer. De DNS instelling zijn verder goed en niet gewijzigd.

Hallo @Dutchforgestore ,

Hartelijk dank voor je vraag. Om je zo goed mogelijk verder te helpen vroeg ik mij het volgende af:

• Wat is de naam van het domein dat je probeer te verbinden voor je klanten accounts?

• Wie is de domein provider van je domein?

• Heb je een screenshot van de foutmelding die je kan delen?

Vaak duurt het eventjes voordat de DNS-gegevens van een nieuw domein zijn doorgevoerd en gecontroleerd. In eerste instantie kan het er daarom op lijken dat het (sub)domein werkt en vervolgens kan er dan alsnog een foutmelding optreden. Ik wil je vragen om ons helpdocument door te nemen over Een extern domein aan Shopify koppelen voor nieuwe pagina’s met klantaccounts. Hierin kan je de instructies teruglezen om succesvol een klanten account domein te verbinden aan je Shopify account.

Ik wil je heel veel succes wensen met je onderneming!

Bedankt voor je reactie.
Het is inmiddels opgelost, het bleek dat een alias/pointer niet werkt. Na
het aanmaken van een subdomein werkte het wel. Ik zal het topic zo sluiten.