Hallo,Ík ben bezig met een kledingwebshop met verschillende merken. Ik wil die merken apart als rubriek plaatsen,Dus product A in apart gedeelte, product B etc. Starten vanuit begin scherm.
Wie kan mij helpen,
gr Nissa
Hallo,Ík ben bezig met een kledingwebshop met verschillende merken. Ik wil die merken apart als rubriek plaatsen,Dus product A in apart gedeelte, product B etc. Starten vanuit begin scherm.
Wie kan mij helpen,
gr Nissa
Hallo Nissa!
Dit is makkelijker dan je denkt. Wat je nodig hebt zijn collecties per merk.
Ga naar Shopify Admin → Producten → Collecties. Maak een collectie per merk (bijv. “Merk A”, “Merk B”). Je kunt ze automatisch vullen op basis van de product vendor/tag, zodat nieuwe producten er vanzelf in komen.
Ga daarna naar je beginscherm (Online Store → Customize → Home page) en voeg secties toe van het type “Featured Collection” voor elk merk. Zo krijgt elk merk zijn eigen blok op de homepage.
Als je een visueler resultaat wilt, kun je ook een sectie met afbeeldingen + links gebruiken (Image with text, of een grid met banners) die naar elke merkcollectie linken. Dat ziet er professioneler uit dan alleen productlijsten.
Welk thema gebruik je? Dan kan ik specifieker helpen.
Succes!