Ik maak gebruik van de app 100+ variants & product options. Hierdoor kunnen klanten meer dan de 3 standaard opties kiezen van Shopify voor aangeboden producten. Ik heb er voor gekozen in deze app ook de productbeschrijving neer te zetten. Als ik dat niet zou doen, dan zouden bij mijn product eerst de varianten zichtbaar zijn en dan pas de productomschrijving zoals beschreven in Shopify zelf.
Bij mijn huidige producten met verschillende varianten is er dus geen productomschrijving in Shopify, vanwege het gebruik van bovenstaande app. Het nadeel hiervan is, nu ik de integratie van Google wil gebruiken, dat Google niet snapt dat er wel een productomschrijving is. Hij herkend deze als het ware niet.
Ik zit nu met een dilemma: ik kan de beschrijving in Shopify neerzetten, maar dan vind ik de weergave van mijn product niet mooi (eerst varianten keuze, dan pas beschrijving leesbaar). Als ik het laat zoals het is, dan kan ik bepaalde producten waar ik deze app gebruik niet integreren met Google en kan het klanten kosten.
Hebben jullie hier een geschikte oplossing voor?