Betaalpagina laadt niet vanuit Check-out

Beste mede-Shopifier,

Vanuit m’n Theme editor probeer ik een Product te kopen (om te kijken of het lukt), maar als ik op Betalen click dan laadt hij de Betaalpagina van bijvoorbeeld iDEAL, Credit Card of Paypal niet. Ik gebruik Theme LABEL, gekocht uit de Shopify Theme Store.

Enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Je hulp is echt heel erg welkom, hopelijk kan je me helpen - fingers crossed!

Groetjes,

Tom

Hieronder enkele screenshots:

Hey** @tomvanschil **!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp!

Het klopt dat bestellingen niet vanuit de Themabewerker kunnen worden geplaatst. De reden hiervoor is omdat de Shopify checkout-pagina’s beveiligde pagina’s zijn die verder niet kunnen worden bewerkt. Omdat deze pagina’s niet kunnen worden bewerkt is het ook niet mogelijk om de checkout-pagina binnen de Themabewerker te openen. Met dat gezegd hebbende is het alleen mogelijk om test bestellingen (of echte bestelling) op je onlinewinkel zelf te plaatsen.

Je kunt de stappen in het ‘Shopify Payments testen’ hulpartikel volgen om een geslaagde of mislukte bestelling te simuleren via Shopify Payments. Het is wel belangrijk om te melden dat lokale betaalmethoden zoals bijvoorbeeld iDEAL en Bancontact niet kunnen worden getest. Gedurende je Shopify Payments account in test modus staat zullen lokale betaalmethoden niet zichtbaar zijn in de checkout-pagina van je webwinkel.

Groeten,