Een gebruiker zoekt een oplossing om een “binnenkort verkrijgbaar” knop te tonen in plaats van “uitverkocht” wanneer er geen voorraad is. Ook wil deze gebruiker een “bijbehorende producten” sectie toevoegen onder productpagina’s.
Aanbevolen oplossing:
Er is geen ingebouwde functie; gebruik een app uit de Shopify App Store
Specifiek voor pre-orders/“binnenkort verkrijgbaar” zijn er verschillende apps beschikbaar
Veel apps bieden een gratis proefperiode aan om te testen
Gerelateerde vraag:
Een andere gebruiker heeft een probleem waarbij uitverkochte maten (bijv. XS) niet direct zichtbaar zijn in het productoverzicht. Klanten zien pas dat een maat uitverkocht is nadat ze erop klikken. De gebruiker vraagt hoe dit visueel duidelijker kan worden gemaakt, bijvoorbeeld met een doorgestreepte weergave van uitverkochte maten. Screenshots zijn toegevoegd ter verduidelijking.
Summarized with AI on November 14.
AI used: claude-sonnet-4-5-20250929.
Ik ben op zoek naar een button/knop voor “binnenkort verkrijgbaar” o.i.d. Nu krijg ik alleen “uitverkocht” als ik geen voorraad heb ingevuld. Is hier een speciale plugin voor nodig?
En ik zou graag onder een product de regel willen met " bijbehorende producten" allen die kan ik nu niet aanpassen.
Hoe kan ik dit oplossen? heeft iemand hier ook problemen mee?
Hoi @OwenFinch , welkom op de Nederlandse Shopify Community. Ik help je graag even met je vraag. Ik begrijp dat je graag een binnenkort verkrijgbaar knop wilt toevoegen aan je winkel, klopt dat? Ik neem aan dat je hiermee graag pre-orders wilt verkopen kan dat kloppen?
Voor het aanbieden van pre-orders of in dit geval de “Binnenkort verkrijgbaar” zal je gebruik moeten maken van een app uit onze Shopify App Store. Ik deel graag dit overzicht van apps met je waarin je apps kan vinden die dit mogelijk kunnen maken. Neem vooral even een kijkje!
Hou er wel rekening mee dat sommige apps een gratis proefperiode aanbieden. Dit geeft je de kans om een app gratis uit te proberen. Mocht je besluiten om toch geen gebruik te maken van een app, zorg er dan voor dat je deze correct verwijderd om mogelijke kosten te voorkomen. Je kan in dit Shopify Help artikel lezen hoe je een app kan verwijderen.
Heel erg bedankt voor het stellen van je vraag, ik weet zeker dat je hiermee niet alleen jezelf hebt geholpen, maar ook andere ondernemers die met dezelfde vraag zaten!
Ik hoop dat je mij ook met mijn vraag kunt helpen. Nu heb ik een product online staan en is hier één maat (XS) van
uitverkocht. Nu zie je online de vijf verschillende maten die ik te koop heb staan van het product, maar je ziet nergens dat de XS is uitverkocht. Pas als je erop klikt, staat er dat het product is uitverkocht. Hoe kan ik al aangeven, als een klant naar het product kijkt en de vijf verschillende maten ziet, dat maat XS al is uitverkocht of dat hier een streep doorheen staat oid?
Bijgevoegd twee screenshots. Mocht ik het nog beter moeten toelichten, hoor ik het graag.
Alvast bedankt!