Engeland teken, codering aanpassen

Topic summary

Een gebruiker heeft drie pictogrammen op hun productpagina: verzending, garantie en gratis verzending naar Engeland. De Engelse vlag is toegevoegd maar staat scheef en moet recht onder de andere twee pictogrammen geplaatst worden.

Daarnaast wil de gebruiker de standaard codering aanpassen die de verzenddatum en verzendmethode toont. Deze moet vertaald worden naar het Engels en uitgebreid worden met zowel een Engelse als Nederlandse vlag. De codering is aanwezig, maar de gebruiker kan niet vinden waar deze aangepast moet worden.

De vraag betreft dus twee aanpassingen:

• Uitlijning van de Engelse vlag-pictogram
  • Locatie van de code voor het toevoegen van meertalige verzendinfo met vlaggen

Er zijn screenshots bijgevoegd die de huidige situatie tonen.

Summarized with AI on November 1. AI used: claude-sonnet-4-5-20250929.

Ik heb bij mijn product pagina 3 tekens staan.

1 teken is voor de verzending die andere voor garantie en 1 teken voor gratis verzending in Engeland. U collega heeft de engelse vlag toegevoegd, maar hij staat een beetje scheef. ik wil hem graag recht onder de andere 2 tekens hebben.

Daarnaast heb ik standaar codering met hierin de datum van de verzending en de verzendmethode. ik wil dit graag aanpassen in het engels, met ook een engelse vlag en nederlandse vlag. De codering staat erin, maar ik kan niet vinden waar ik dit aan moetpassen

Verzending.png