1 0 0
Beste gebruikers,
graag wil ik wat commentaar : positief of verbeterpunten op mijn nieuwe site/webshop
alvast bedankt,
Pasha
Feedback op een nieuwe Shopify-webshop met verzoek om verbeterpunten.
Sterke punten (volgens Shopify-support):
Verbeterpunten en acties:
Status:
1 0 0
Beste gebruikers,
graag wil ik wat commentaar : positief of verbeterpunten op mijn nieuwe site/webshop
alvast bedankt,
Pasha
Hey** @kingspower **!
Jay hier van Shopify.
Wat leuk dat je deel uit maakt van de Shopify-familie! Ik heb even een kijkje genomen naar je webwinkel en heb de volgende feedback voor je:
Wat ik super vind!
Wat verbeterd kan worden.
Voeg wat meer producten toe - Momenteel bied je maar een paar producten aan. Ik kan zien dat je hoogstwaarschijnlijk aan het dropshippen bent, en als dit inderdaad het geval is, geeft dat je de gelegenheid om meer producten toe te voegen. Misschien is het een idee om je webwinkel wat voller te maken met meer producten.
Voeg wat reviews aan je producten toe - Ik zie dat je momenteel nog geen reviews op je producten heb. Als je de Product Reviews app (of een andere app) hiervoor gebruikt dan kan je zelf wat reviews aanmaken zodat je klanten zien dat je producten positieve feedback hebben ontvangen - wat voor vertrouwen kan zorgen.
De logo’s op je homepagina (zie onderstaande afbeelding)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groeten, Jay
Hallo, ik heb snel gekeken maar twee dingen vallen mij meteen op. De melding van cookies zou ik ik een iets minder opvallende kleur geven. De bezoeker kan toch niet verder voor hij akkoord geeft. en het tweede is een taalkundig verhaaltje. Het is geen oplossing VOOR de kou maar TEGEN kou ![]()
Doe er je voordeel mee…
Kijk je ook even naar de nettenkoning.nl?