Kan ik klanten zelf foto’s laten uploaden via mijn webshop?
Hallo @Mbaart ,
Welkom en hartelijk dank voor je bijdrage in onze Community. Het is niet mogelijk om via het Shopify platform in te stellen dat klanten een foto kunnen uploaden via je webshop. Maar verschillende apps bieden hier wel uitkomst bij. Ik deel graag een paar opties uit onze Shopify App Store met je:
Deze apps zijn specifiek gemaakt voor het Shopify platform door een derde partij. Dit houdt in dat deze apps zijn ontwikkeld door een externe app-ontwikkelaar en niet door Shopify. App-ontwikkelaars hebben hun eigen ondersteuning om te helpen met vragen over de apps zelf, en u kan dit vinden door te navigeren naar de app pagina in de App Store. De meeste betaalde apps komen met een gratis proefperiode zodat u kan zien of de app goed past bij de doelen van uw onderneming. Als u kiest voor een proefperiode op een betaalde app en deze niet goed past bij uw doeleinden, zorg er alstublieft voor dat u binnen de proeftermijn de app verwijderd om enige kosten te voorkomen.
Ik wil je veel succes wensen met je onderneming en zie je graag terug op onze Community!