Foutmelding met ingevoerde adres

Topic summary

• Hoofdissue: Bij het afronden van een testbestelling in een webshop verschijnt een foutmelding dat de bestelling niet naar het ingevoerde adres kan worden verzonden. De melding geeft aan dat er geen verzendtarieven voor dit adres zijn gevonden en vraagt het adres te controleren.

• Impact: Afrekenen/checkout wordt geblokkeerd doordat er geen passende verzendopties beschikbaar zijn voor het ingevoerde adres.

• Meest recente ontwikkeling: Meerdere deelnemers melden exact hetzelfde probleem en vragen expliciet of er al een oplossing of werkwijze is gevonden.

• Status/outcome: Nog geen antwoorden, oplossingen of concrete stappen gedeeld. De discussie blijft open met de centrale, onbeantwoorde vraag hoe het probleem met “geen verzendtarieven gevonden voor dit adres” kan worden opgelost.

Summarized with AI on February 4. AI used: gpt-5.

Hi,

Ik probeer een laatste test af te ronden voor onze shop maar krijgen de volgende foutmelding mbt het ingevoerde adres :

Deze bestelling kan niet worden verzonden naar het ingevoerde adres. Controleer het adres en zorg ervoor dat alle velden correct zijn ingevuld. Probeer het daarna opnieuw.

Geen verzendtarieven gevonden voor dit adres.

Hoe kunnen we dit oplossen?

Hi,

Ik zit met hetzelfde probleem. Heb je al gevonden hoe je dit moet oplossen?

Alvast bedankt!

Hoi, ik heb hetzelfde probleem.. is hier misschien al een antwoord op?