Hoe voeg je het barcode veld (van een product) toe aan de lay-out van de pakbon?

Topic summary

Aanpassing van de pakbonlay-out om naast SKU ook de barcode (EAN) per regel te tonen. De gebruikte Liquid-variabele line_item.barcode toont niets en wordt mogelijk niet herkend.

Belangrijkste details:

• Context: In de loop {% for line_item in line_items_in_shipment %} worden titel, variant_title, SKU en aantallen correct weergegeven.
  • Implementatiepoging: Voor de barcode is een conditie toegevoegd {% if line_item.barcode != blank %} en een regel “EAN: {{ line_item.barcode }}”, maar deze verschijnt niet.
  • Doel: Juiste variabele of code om de barcode van het product op de pakbon te tonen.

Technische termen:

• SKU: artikelnummer van een variant.
  • EAN: Europese barcode.
  • Liquid-variabelen: templating in de pakbon.

Status:

• Geen oplossing of alternatieve variabele gedeeld; vraag blijft open.
  • De meegeleverde HTML/Liquid code is centraal voor begrip.
Summarized with AI on February 6. AI used: gpt-5.

Ik wil mijn pakbon aanpassen zodat zowel SKU als Barcode in de regel worden weergegeven. Echter de barcode wordt niet getoond.

Ik heb het geprobeerd met de variable line_item.barcode echter dit werkt niet, wat is de juiste variabele of code om dit wel te doen?
Zie onderstaand HTML code snippet stuk waarin ik de barcode heb geprobeerd toe te voegen, dikgedrukte stuk.

{% for line_item in line_items_in_shipment %}

{% if line_item.image != blank %}
{{ line_item.image | img_url: effective_image_dimensions | img_tag: '', 'aspect-ratio__content' }}
{% endif %}

{{ line_item.title }} {% if line_item.variant_title != blank %} {{ line_item.variant_title }} {% endif %} **{% if line_item.barcode != blank %}** **** **EAN: {{ line_item.barcode }}** **** **{% endif %}** {% if line_item.sku != blank %} SKU: {{ line_item.sku }} {% endif %}

{{ line_item.shipping_quantity }} of {{ line_item.quantity }}

{% endfor %}