Hi @Alllways
Sorry for the late reply, I must have tried the code directly on my side, and here is the final code updated
### Vertrouwd door
350 000+ klanten.
Excellent
##
Fantastisch! De aankomst van de tweede bestelling, ik wacht weer met spanning! Kwaliteitsproducten en uitstekende service. Ik beveel het zeker aan!
Review by **Emma**
Excellent
##
Absoluut perfecte maataanduiding en de pasvorm is fantastisch! Ik ben oprecht dankbaar. Bedankt voor de juiste levering!
Review by **Floris**
Excellent
Deze webshop heeft me echt verbaasd. Snelle verzending en hoogwaardige producten. Ik zal hier zeker weer winkelen!
Review door **Lisa**
Excellent
Deze webshop heeft een geweldige selectie en uitstekende klantenservice. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.
Review door **John**
Excellent
Geweldige ervaring! Deze webshop heeft een uitstekende klantenservice en een ruime keuze aan producten. Mijn bestelling kwam snel aan en was in perfecte staat. Ik ben erg tevreden en zal zeker weer bij hen winkelen!
Review door **Karen**
Excellent
Deze webshop is mijn favoriet! De website is gebruiksvriendelijk, het assortiment is indrukwekkend en de verzending is altijd op tijd. Ik ben een loyale klant geworden en heb geen reden om ergens anders te winkelen.
Review door **Sophie**