IDeal betalingen

Topic summary

Een webshop-eigenaar meldt dat klanten niet kunnen betalen met iDEAL, wat resulteert in een constante storing. Er zijn al bestellingen geweest, maar de betaalfunctie werkt niet.

Een andere gebruiker suggereert om betalingen via Stripe te accepteren, die meerdere betaalmethoden ondersteunt waaronder:

• iDEAL
  • Bancontact
  • Kaarten
  • Apple Pay

Er wordt verwezen naar een LinkedIn-artikel met instructies voor het instellen van Stripe-betalingen.

Het probleem blijft onopgelost en er is geen bevestiging of de eigenaar de Stripe-oplossing heeft geïmplementeerd.

Summarized with AI on November 3. AI used: claude-sonnet-4-5-20250929.

Mijn webshop is live, en ik heb al klanten gehad die bestellingen willen plaatsen, maar ze kunnen niet met IDeal betalen. Er is constant een storing. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groet,

Cecile

7 Likes

Als u betalingen via Stripe wilt accepteren met behulp van de vele betaalmethoden die door uw Stripe-account worden ondersteund, zoals kaarten, Apple Pay, iDEAL, Bancontact, bekijk dan dit artikel >>>> https://www.linkedin.com/pulse/streamlining-subscriptions-recurring-payments-netherlands-ud1jf

6 Likes