Hoi Anouk,
Ik was er een weekje niet, dus een wat latere antwoord, ik zie dat je ticket momenteel uitstaat bij de juiste afdeling die dit kan activeren voor je.
Ik heb contact opgenomen met hun en zij gaven aan dat ze middels ticket #20924714 al in contact met je zijn over het gebruik van Shopify Payments. Omdat dit ticket nummer in een ander programma en team wordt behandeld wil ik je graag vragen om op hun email te reageren, aangezien zij het best uitgerust zijn om deze te beantwoorden.
Anouk, graag help ik met nog iets anders, als dit nodig is. Wij Shopify Support Advisors zijn hier niet alleen om te helpen met de technische kant. Als je aanvullende informatie nodig hebt met betrekking tot verschillende aspecten van jullie bedrijf, zoals SEO, Marketing, UX of iets anders, laat het me weten, dan deel ik deze graag met je! Wij staan achter jullie, want we zien graag dat het goed met jullie gaat op onze platform.
Ik hou mijn inbox even in de gaten voor een eventuele antwoord en als er nog iets onduidelijk is, of als ik nog ergens anders mee kan helpen, dan hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groeten,