Ik heb dringend hulp nodig? Ik kan mij Facebook pixel niet koppelen aan mijn Shopify store. Deze melding kijg ik op de pagina. Is er toevallig iemand die mij kan helpen ?
Dit account kan niet worden geselecteerd, omdat betalen op Facebook of Instagram alleen beschikbaar is in sommige landen. Als je dit account wilt selecteren, ga dan terug en kies een andere betalingsmethode. Ga naar Redirecting... voor hulp
Alvast bedankt voor de hulp.
Heb precies dezelfde melding. Heb je dit kunnen oplossen ?
Ben namelijk benieuwd na de oplossing 
Hey ja, er moet een betaling gekoppeld worden aan de Facebook manager. Dan ging het wel, omdat wij enkele webshops hebben, hadden we een nieuw account aangemaakt en daarom was dit niet gekoppeld.
Bedankt voor de snelle reactie, ik heb een betalingsmethode gekoppeld. Word wel herkend bij het advertentie account. Maar als ik kijk bij betalingsmethode staat dat er geen advertentie account aangekoppeld is ?
Ik vermoed dat je een advertentie account moet koppelen.
ik heb precies hetzelfde probleem, ik wil mijn facebook pagina + instagram pagina koppelen aan mijn shopify store, dit lukt dus niet. betaalmethode veranderd en bevestigd, verder zie ik er nog steeds geen verandering in dan dezelfde melding… kan iemand mij helpen 
Ik had hetzelfde probleem! Het lukte mij wel toen ik eerst mijn Instagram account loskoppelde van mijn Facebook Business account.