Als de klant naar betaling gaat krijgt die een vierkant te zien met de tekst “je betaling kan niet worden geverifieerd”, zonder dat de klant iets gedaan heeft of een keuze heeft gemaakt
Hoi** @Kees2 **, mijn naam is Lee, en ik heet je van harte welkom op de Nederlandse Shopify Community!
De melding die je beschrijft doet niet direct een belletje bij me rinkelen. Mijn collega’s en ik kijken graag samen met je naar deze situatie om te achterhalen wat de oorzaak is van deze melding. Ik zou je vriendelijk willen verzoeken om je te authenticeren door via ons Shopify helpcentrum in te loggen, en vervolgens ons een email stuurt.
Wanneer wij je email hebben ontvangen, zullen we samen met je kijken naar het probleem wat je ondervindt. Deel vooral in je email screenshots van de melding. Screenshots maken het voor mij en mijn collega’s makkelijker om een situatie beter te begrijpen. Zo kunnen we je een nog betere ondersteuningservaring aanbieden.
Nog hartstikke bedankt voor het stellen van je vraag, @Kees2 . Mijn collega’s en ik zien je email snel tegemoet!
Is hier een antwoord op? Vandaag drie klanten (van wie ik het weet, dus waarsch meer) die deze melding krijgen.
Hey** @Kees2 & @Wouterkoek **!
Hartelijk dank voor jullie bijdrage aan onze Community! Op basis van jullie omschrijving en de toegevoegde screenshot lijkt er inderdaad iets niet helemaal goed te gaan.
Dit zijn kwesties waar het handig voor is om een kijkje te kunnen nemen naar jullie accounts. Om deze reden zou ik jullie graag willen vragen contact op te nemen met onze ondersteuningsteam zodat we dit grondig voor jullie verder kunnen bekijken. Als jullie ook een voorbeeld van een product en een verzendlocatie (adres) zouden kunnen opnemen in jullie bericht dan hebben we ook gelijk een voorbeeld die we vervolgens aan onze kant kunnen testen.
We kijken er naar uit om jullie via een bericht of de live chat verder te helpen!