Juiste maat afbeeldingen hoofdpagina

Topic summary

• Context: Gebruiker werkt met het Shopify-thema Symmetry en heeft op de hoofdpagina een galerij met 4 afbeeldingen.
  • Probleem: Afbeeldingen zijn vaak te groot of te klein, waardoor delen wegvallen of buiten beeld staan.
  • Verzoek: Concrete richtlijnen voor de juiste afmetingen (pixelmaat en/of beeldverhouding) van de 4 galerij-afbeeldingen, zodat ze vooraf correct bewerkt kunnen worden.
  • Doel: Consistente weergave zonder ongewenst croppen en efficiëntere voorbereiding/bewerking van beelden.
  • Technische toelichting: Symmetry is een Shopify-template (theme) voor winkelontwerpen.
  • Status: Nog geen antwoorden of besluiten gedeeld; de vraag staat open en wacht op specifieke maten/ratio’s.
Summarized with AI on January 4. AI used: gpt-5.

Hi,

Wij gebruiken Symmetrie als template.

Wij hebben op onze hoofdpagina een gallerie met 4 afbeeldingen en nu ben ik benieuwd wat hier de juiste afmetingen van zijn zodat ik mijn afbeeldingen in de juiste maat kan bewerken. Nu zijn mijn afbeeldingen vaak te groot of te klein en valt stom een onderdeel uit beeld..

Dit maakt het een stuk makkelijker als ik direct mijn afbeeldingen het juiste formaat kan bewerken :slightly_smiling_face:

Dankjullie wel alvast voor de hulp.

Enjoy this Monday,

Laure