Kortingen: vaste korting en openingsactie

Topic summary

Kern: Twee acties in een Shopify‑webshop moeten tegelijk werken: (1) vaste bundel ‘4 armbandjes voor €50’ (los €18,95 per stuk) en (2) openingsactie: bij besteding van €50 of meer één armbandje uit dezelfde collectie gratis, automatisch toegepast.

Probleem: De acties stapelen niet wanneer het gratis item óók uit de armbandjescollectie komt. Voorbeeld: 4 actie‑armbandjes + 1 extra armbandje rekenen af op €68,95 i.p.v. €50. Als de klant in plaats daarvan een ander product (of meerdere) kiest tot boven €50, werkt de openingsactie wel.

Vraag: Hoe beide kortingen te combineren binnen Shopify? En zo niet, welke app kan dit regelen (stacking/bundles + free gift)?

Status: Nog geen oplossing; open vraag of en hoe deze kortingscombinatie technisch kan.

Summarized with AI on January 2. AI used: gpt-5.

In mijn webshop zijn er 4 voor €50,- armbandjes, dat is een vaste actie. Los zijn deze armbandjes €18,95. Nu hebben we een openingsactie, waarbij je bij besteding van €50,- of meer een armbandje uit die collectie gratis krijgt. Staat automatisch ingesteld. Alleen werkt deze combinatie niet, en dat wil ik wel graag. Dus als een klant nu 4 armbandjes uit de actie bestelt plus een extra armbandje van de aanbieding kost dat €68,95 en dit zou dus €50,- moeten zijn. Als de klant een ander item uitkiest, of meerdere andere items wat totaal meer dan €50,- werkt het wel.

Kan iemand me helpen? Als dit niet lukt via Shopify, kan dat dan via een speciale app?