Krijg geen contact met Spotify Helpdesk na wijzigen gebruikers email inlog

Hi guys,

Sinds dat ik shop heb overgeheveld naar ander mail - shop blijft van mij/ons - krijg ik met geen mogelijkheid contact met de helpdesk van Shopify…

op een of ander manier " hangt" mijn oude prive mailadres gekoppeld… en wordt er aangegeven dat accountgegevens ontbreken terwijl dit niet zo is.

Iemand een oplossing hiervoor?

Hallo @Dd2025 ,

Dank voor je post en de screenshot. Heb je al geprobeerd te klikken op Accountinstellingen weergeven en hier je informatie aan te passen/na te lopen? Als het goed is dien je hier je voornaam, achternaam en e-mail in te vullen. Vervolgens kan je de data verifiëren en zou je weer gewoon moeten kunnen inloggen.

Mocht je dit al gedaan hebben en nog steeds deze melding te zien krijgen dan wil ik je vragen de instructies in dit helpdocument ‘Het e-mailadres van je winkeleigenaarsaccount wijzigen’ door te nemen. Mocht ook dat niet werken neem dan contact op met ons Ondersteuningsteam voor verdere hulp. Als je de foutmelding te zien krijgt als je probeert in te loggen in ons helpcentrum dan kan je ook contact opnemen met ons zonder winkelaccount. Of je kan tijdelijk een andere winkel aanmaken om contact met ons op te nemen.

Laat het ons weten als je vragen hebt!

Hi Arno,

Wat denk ik het probleem is dat de " oude emailkoppeling" nog steeds is verbonden waar geen store aan hangt. (althans nog niet)

En krijg de melding om eigendom over te dragen..

Ik kan dit doen, maar zal dit geen issues geven met huidige webshop en alles wat er aan verbonden is?