Hallo
Ik heb 1 verzendzone met 1 land. Toch verschijnen alle landen die ik verwijderd heb in de dropdown shipping list op de checkout pagina. Hoe kan ik deze verwijderen.
Ik heb gezocht maar vond nergens een oplossing voor dit probleem.
Groet
Karel
Probleem: Op de checkout-pagina verschijnt in de verzend-landen dropdown nog steeds de volledige landenlijst, terwijl er in de configuratie slechts één verzendzone met één land is ingesteld. De vraag is hoe de overige landen uit de lijst te verwijderen.
Context: De topicstarter geeft aan dat alle andere landen al uit de verzendzones zijn verwijderd. Ondanks zoeken is geen oplossing gevonden.
Bewijs/artefacten: Screenshots tonen de checkout met de landen-dropdown en de instellingen van de verzendzone. De afbeeldingen zijn belangrijk om de situatie te begrijpen.
Status: Nog geen antwoorden of concrete oplossing in de thread; de kwestie is open en onopgelost.
Open punt: Welke instelling of aanpassing is nodig zodat alleen het gewenste land in de checkout dropdown verschijnt (bijv. beperking van toegestane landen versus enkel verzendzones).