Leverancier pagina aanmaken

Goedendag,

Ik wil graag mijn webshop uitbreiden met pagina’s over de leverancier. Is het mogelijk om naast product pagina’s en collectie pagina’s ook pagina’s aan te maken van de leverancier? Het doel hiervan is om de klanten een makkelijk overzicht te geven van alle producten die wij aanbieden van één specifieke leverancier.

Ik heb nu als oplossing een collectie aangemaakt met de naam van de leverancier en vervolgens de producten van deze leverancier hieraan toegevoegd. Maar wellicht dat er een andere manier bekend is om dit te doen.

Daarnaast zou ik ook willen weten of er een mogelijkheid is om een link te plaatsen achter de leverancier. Op de product pagina’s zijn de namen van onze leveranciers zichtbaar in het klein naast de product titel. Graag zou ik de klanten hierop willen laten klikken en dat ze dan terecht komen op de pagina met al het aanbod van deze specifieke leverancier.

Thanks alvast!

Change to an Shopify 2.0 Theme. This is getting you the possibility to create custom Collection-Default-Designs for every single Collection on your Website.